Dlaczego spalił mi się procesor??

Autor: Bartek G. (bgrabowski_at_go2.pl)
Data: Thu 27 Sep 2001 - 10:59:27 MET DST

Mam poważny problem i prosze o szybką pomoc bo popołudniu jade do serwisu.
Mam płyte Abit KT7A-Raid razem z prockiem Duron 800( nie podkręcony).
Wczoraj miałem nowego Athlona 1GHz prosto z hurt. i wyjąłem mojego procka
,wsadziłem Athlona.Załączyłem kompa światełko na obudowie mrugotało jak by
miało zwarcie i spalił się procesor bo śmierdziało i coś trzasło.
Dodam , że był nałożony cooler. Przełożyłem tego procka do innej płyty i
okazało się ze się spalił, bo komp sie wogóle niezałaczal, po procesorze nie
widać żadnych rzeczy.
Później do tej płyty włożyłem mojego starego Durona i to samo. Tyle że tak
trzasło że hey poszedł smród i po procesorze.
Troche jestem załamany bo mój Duron nie był na gwarancji bo pozrywłem
nalepki, ale Thlon był.
Czy uznają mi w serwsie tego Athlona? wczoraj był kupiony.
Czy mam zanieśc mą płyte też do serwisu? Boje się że jak wsadze innego
procka stanie się znów to samo, a już jestem w plecy. Prosze o pilne
podpowiedzi co robić bo dziś jade do serwisu.

--
NOWY NUMER 504 622 722