Re: Asus cus2c

Autor: exbros (exbros_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 27 Sep 2001 - 12:09:05 MET DST

"Savior" <savior_at_skrzynka.pl> wrote in message
> Mam mały problem i pytanie
> Mam płyte asus cus2c
> we systemie jest napisane że nie jest zainstalowany PCI System Management
Bu
> s czy to znaczy że płyta jest zwalona (mam problemy z zainstalowaniem
karty
> dzwiekowej)
> W pci mam cztery karty i AGP jedną

Witam
Skoro nie jest zainstalowany, to zainstaluj SMBus ;-)
Proponuję najświeższy Intelowski InfInst_enu (posiadam wersję z 06.09.2001 ~
1,7Mb, dla wszystkich Okien) w razie problemów ze ściągniciem, moge
podesłać.
Jeśli chodzi o problemy z kartą dźwiękową (a nie jest to przypadkiem SB
Live! 5.1 ?)... to najpierw zresetuj bios, zainstaluj stery do płyty,
póżniej grafikę i na końcu muzykę.
Jeśli nadal nie pójdzie, to daj znać...
Pozdro
   exbros