Re: kiedy nowy athlon w sprzedazy????

Autor: Artur Orlowski (arturo_at_edu.com.pl)
Data: Wed 26 Sep 2001 - 00:06:26 MET DST

Jacoj wrote:
> I mu wciskaja kit, że to wina wirusów... (znów posłuzyłem się
> Twoim stylem argumentowania)

  A pzreciez taki wlasnie od panstwa odebralem. Firmowo instalujecie na
komputerach wirusy? ;>>

> Nie jest. Płyty pod P4 w/g zaleceń Intela powinny posiadać
> osobne uchwyty na radiator.

  Owszem. POWINNY i tylko dla PIV. A wszystkie starsze jakos sobie radza
bez tych uchwytow.

> Całe szczęście, że wiesz o istneniu planety Ziemia, bo jakbyś
> nie wiedział to pewnie przestałaby istnieć... :->

  A co to Ziemia? Bo ja tam panie z Marsa i u nas Athlony sie nie pala.
A dokladniej - daj link do postu albo strony.

> Widocznie za krótko żyjesz albo za powoli czytasz, bo ja
> o takich przypadkach słyszałem i widziałem wielokrotnie
> - wystarczy przejrzeć archiwum grupy.

  Jw. Podaj MdgID

> No popatrz, a ja tak.

  A kto skladal ten komputer? ;>

> Tak samo jak w przypadku zwiechów Athlona...

  W to akurat nawet poczatkujacy komputerowiec nie uwierzy ;)

> Kochany, ja skończyłem technikum elektroniczne ze specjalnością
> "elektroniczne maszyny i systemy cyfrowe" oraz PWr na wydziale
> elektroniki + 6 lat pracy z systemami cyfrowymi + 1,5 roku pracy
> w serwisie/sklepie komputerowym.

  JA koncze wydzial Elktroniki i Technik Informacyjnyc na PW - kierunek
Informatyka oraz prowadze firme zajmujaca sie administracja obecnie
okolo 400 komputerow oraz sprzedaza sprzetu kompuetrowego. ;)

> Jesteś niesamowity, nie zauważyłeś, że to jest ironiczna parafraza
> Twojej wypowiedzi???? (czyli posłużyłem się dokładnie takim samym
> stylem co Ty i dokładnie takimi samymi "argumentami", tylko w przciwną
> stronę). Jest takie internetowe powiedzonko: "nie którzy nie widzą
> ironii, nawet gdy ta podejdzie i kopnie ich w d..."
> Podsumowując ten fragment - krytykujesz samego siebie!

  Akurat mialem na mysli nasz drugi watek ;)) Poniewaz pisze w nim to
samo z wszystkimi argumentami, nie chce mi sie juz tu ich drugi raz
powtarzac. A ty swoich zrodel nigdzie nie podajesz.

> ROTFL! Twoje opinie są za to super, wyznajesz zasadę: "jeśli czegoś
> nie widziałem to to nie istnieje". Super!

  Wcale nie. Natomiast jak wspomnialem podaje swoje zrodla.

> Nie tylko, także na podstawie własnych doświadczeń, doświadczeń
> grupowiczów i innych ludzi, którym się skopcił AMD, a także na
> podstawie dokumentacji udostępnionej prze Intela i AMD.

  No patrz. Ja tez! ;)

> Uważasz, że gdyby Tomshardware właściwie posługiwał się miernikiem
> temperatury, to procki AMD przeżyłyby ten test??? Ciekawe...

  Nie. Natomiast temperatura pracy PIV bez radiatora 29C jest smieszna i
podwaza wiarygodnosc calego testu.

  Proponuje EOT (tak jak i w drugim watku), bo raczej zaden z nas nie
przekona drugiego ;)

        Artur