Re: Banki dźwiękowe do Sounblastera 128 i Live.

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 28 Sep 2001 - 00:57:41 MET DST

janekh_at_poczta.onet.pl wrote:

> Miałem ostatnio problemy z AWE32, które spowalniało mi DivX'a, wymieniłem sobie
> kartę na SB128 i rzeczywiście pomogło, DivX odtwarza się już płynnie.

No to ja mam dziwny komputer: z tego samego powodu zamieniłem PCI128 na
AWE32...

> 1. jakim programem (na płytce ze sterownikami nic takiego nie udało mi się
> znaleźć) lub jak załadować można banki dźwiękowe na karcie muzycznej

Skoro 'Live!' to potrafi PCI128 też powinien...
(chyba, że nie dali, bo masz OEM ;-(

> 2. czy można jakoś skonwetowac format banków dźwiękowych sf2 (wykorzystywany
> przez AWE32) na ecw (wykorzystywany przez SB128) ?

W AWE32/64 do konwersji SBK na SF2 jest Vienna2.1...
Może jest nowsza wersja?

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|