Odp: Pobor mocy kompa

Autor: bolo (bolczerw_at_aurora.put.poznan.pl)
Data: Thu 27 Sep 2001 - 11:46:54 MET DST

powiem tak: mam zasilacz 250W
Asus CUSL2
celek 667 a obecnie 850 obydwa pogonione o 30%
Baracuda 4
sound blaster 5.1
siecowka
cd rom 50x
fdd
wentylator 1x120mm, 1x80 mm, podwojny do hdd, takie smieszne cos pod karte
graficzna, golden orba
peltier 40x40 (okolo 60W)
i jesli probuje podpiac drugi dysk to musze cd wylaczyc bo mi pradu nie
starcza