Re: Pobor mocy kompa

Autor: Artur Gawryszczak (gawrysz_at_camk.edu.pl)
Data: Wed 26 Sep 2001 - 21:15:16 MET DST

Harrison Bergeron wrote:
> Użytkownik "Artur Gawryszczak" <gawrysz_at_camk.edu.pl> napisał w
> Bez obrazy, ale nic nie mierzyłeś bo dalej zgadujesz.

Mamy odmienne definicje "niczego" :-). Pomiary robiłem z trochę innej
okazji i zawszeć to lepiej niż cytować że ten proc 25W a tamten 15W.

> 20-40 to jest nadal b. duża rozpiętość.

Zdaję sobie z tego sprawę. Jakbym miał konkretny watomierz pod ręką tobym
podał może lepsze dane.

> Zresztą kolega Grzegorz już sporo wyjaśnił: 60W (P90 z dyskiem).

Jakby mój komp miał wtedy brać 60W toby wyszło, że tamten monitor ma max
50W a w specyfikacji piszą coś o 73W (max 90). Stąd moje przekonanie, że
jakby go oczyścić do konfiguracji podobnej do tamtego serwerka toby było
raczej <30W. Inna rzecz, że są płyty pentiumowe na których jest dużo
radiatorów i wszystkie się mocno grzeją, a na mojej prawie ich nie było.
Rzecz następna, to że modeli pentiumów nie-MMX było parę, różniły się
rozmaitymi detalami, poborem mocy pewnie też ... no dobra koniec
czepiania się :)

--
Pozdrówka,
        Artur Gawryszczak