>>Czym zgrywac VHS na komputer ?????<<<

Autor: Anubis (amulet_at_interia.pl)
Data: Thu 27 Sep 2001 - 11:49:33 MET DST

W pracy zaproponowano mi zebym zgrywal Filmy szkoleniowe z VHS na komputer
o raz mysle ze zamienial je na format DVX czyli zamienial na postac cyfrowa.
Mam do was pytanie wiec, w jaki sposob to czynic ? bardziej chodzi mi o
sprzet, czy zwykla karta telewizyjna do tego wystarczy jesli tak to co
byscie zaproponowali ? zeby nie gubila klatek, jaka sie najlepiej sprawuje w
tej kwestii, chcialbym miec mozliwosc wycinania niektorych sekwencji
(koncowki i poczatki) czyli edycji nagrania przed kompresja na DVX.

Konfiguracja przyszlego komputera do obrobki to:
Intel Pentium 3 733 Mhz,
plyta jakas markowa na ukladzie Intela.
Ram 128
Grafika ATI XPERT 98 RXL AGP x2