Odp: Dlaczego spalił mi się procesor??

Autor: bolo (bolczerw_at_aurora.put.poznan.pl)
Data: Thu 27 Sep 2001 - 11:16:26 MET DST

> Troche jestem załamany bo mój Duron nie był na gwarancji bo pozrywłem

nic nie mow tylko idz do sklepu i powiedz "NIE DZIALA" i mozesz do tego
zrobic glopia mine:)
> Czy uznają mi w serwsie tego Athlona? wczoraj był kupiony.

jesli jestes pewien ze cooler byl DOBRZE zapiety to sprawdz czy plyta nie
miala dip switchami wymuszonych jakis parametrow np napiecia za wysokiego
jesli nie to chyba sie uszkodzila=serwis "nie dziala" ale przedtem sprawdz
czy gdzies nie masz jakiejs srubki na plycie przyklejonej, drucika, albo
wygietych zworek i zlaczy jesli to plyta jest uszkodzona przy odrobinie
szczescia jak nic na ten temat nie powiesz oddajac durona do serwisu razem z
plyta i w dobrej firmie go kupiles to moze ci go tez wymienia
> Czy mam zanieśc mą płyte też do serwisu? Boje się że jak wsadze innego

> procka stanie się znów to samo, a już jestem w plecy. Prosze o pilne
> podpowiedzi co robić bo dziś jade do serwisu.

pozdrowka
bolo