Re: Dlaczego spalił mi się procesor??

Autor: Bartek G. (bgrabowski_at_go2.pl)
Data: Thu 27 Sep 2001 - 11:33:10 MET DST

> nic nie mow tylko idz do sklepu i powiedz "NIE DZIALA" i mozesz do tego
> zrobic glopia mine:)
Tak bym zrobił tylko, że na Duronie mam porrywane nalepki z gwarancją bo
wcześniej go próbwołem podkręcać, więc z tego chyba nici

Athlona mam nadzieje ze uznaja bo jest nieruszony

> jesli jestes pewien ze cooler byl DOBRZE zapiety to sprawdz czy plyta nie
> miala dip switchami wymuszonych jakis parametrow np napiecia za wysokiego
> jesli nie to chyba sie uszkodzila=serwis "nie dziala" ale przedtem sprawdz
> czy gdzies nie masz jakiejs srubki na plycie przyklejonej, drucika, albo
> wygietych zworek i zlaczy jesli to plyta jest uszkodzona przy odrobinie
> szczescia jak nic na ten temat nie powiesz oddajac durona do serwisu razem
> plyta i w dobrej firmie go kupiles to moze ci go tez wymienia

Cooler był dobrze zamocowany, pozatym ta płyta ma to do siebie że jeśli
cooler nie chodzi, komp przestaje pracowac.
A żadne DIp-y lub zworki nie mogły być źle ustawione, bo ta płyta jest bez
zworkowa i wszyatko ustawia sie w Biosie