Re: karta dzwiekowa

Autor: Denko80 (pmaciejczyk_at_dami-mc.pl)
Data: Wed 26 Sep 2001 - 18:08:36 MET DST

Uzytkownik "bokser" <boksery_at_interia.pl> napisal w wiadomosci
> Witam, moze na tej grupie uzyskam jakas pomoc, bo juz normalnie
> dostaje szalu!
> Mam karte dzwiekowa Crystal SoundFusion. Windows ja wykrywa,
> instaluje sterowniki (oryginalne i nowe z netu) po czym okazuje
> sie w panelu, ze "brak urzadzen do odtwarzania".
> W zakldce urzadzenia audio z kolei jest komunikat: "sterownik
> wlaczony, ale nieaktywny z nieznanego powodu".
> Czy ktos zna na to sposob plizz???
> p.s.
> karte sprawdzilem na innym kompie - dziala!
> --
> pozdrawiam
> [...]

    Jakies 1 do 2 miesiecy temu mialem bardzo podobny problem.mianowicie
Windows nie wykrywal mi zintegrowanej na plycie glownej karty
dzwiekowej.Moja plyta wtedy to VIA KT133 VZA,a karta to Sound Blaster
(zintegrowana).
Jezeli masz podobna plyte,to musisz wylaczyc w setupie karte zintegrowana,a
bedzie widzial te zewnetrzna.Z kolei odwrotnie,jezeli Twoja karta jest ta
zintegrowana,to musisz ja wlasnie uaktywnic w setupie.Jak podalem ten
problem tu na grupe,to odpowiedzialo mi dwóch ludzi,calkiem
porawnie.Zastosowalem sie do ich rad i pomoglo.Jezeli chcesz,to przeczytaj
je.Adresowane do Denko80..Nalezy równiez przyjrzec sie bardzo przytomnie
zworkom na plycie.Ja z poprawnym ustawieiem bawilem sie jakiess trzy dni
(notabene ustawienie,z jakim bylo dobrze wcale nie odpowiadalo
rzeczywistemu).
Nie wiem,czy Ci to cos pomoze,ale spróbuj.
Na razie

Denko80