Optimus jak Tpsa

Autor: Anubis (amulet_at_interia.pl)
Data: Wed 26 Sep 2001 - 09:26:48 MET DST

Czesc,

Chcialem sie podzielic z Wami swoja flustracja ;)

Mojej dziewczunie po 2 latach w zaplombowanym zestawie (Optimus) padl
monitor "Optiview". Moja dziewczyna znajac rynek oddala monitor do serwisu
tegoz "Optimusa"
Byla pewna ze otrzyma na czas naprawy zastepczy monitor, stalo sie jednak
inaczej, okazalo sie za tak Duza i Znana firma (celowo przez male "f") "nie
przewiduje takich mozliwosci" !!!
Przeciez taka firma robiaca sprzet dla biznesu i zwyczajnych ludzi, majaca
akcje na gieldzie
powinna przestrzegac takich standardow !! Nie dosc ze plombuja zestawy to
jeszcze kaza placic sobie za serwis co jest juz zupelnym przegieciem. Nawet
zestawy firmy Compaq sa znacznie tansze od naszego pospolitego Optimusa.