Re: AMD K6 333 i DivX

Autor: Piotr Jóźwiak (topaudio_at_wp.pl)
Data: Wed 26 Sep 2001 - 10:43:17 MET DST

> W domu jak mialem K6-III 450 i MX to chodzily wszystkie plynnie...... hmmm
> oczywiscie w domu mialem dobra plytke epoxa i lepsza konfiguracje. Teraz
mam
> durona i dalej wszystko plynnie dziala :)!

Witam
Potwierdzam. Miałem AMD K6-2 400/448 CXT (4*112) na FIC VA 503+, Riva TNT2
Pro, 128MB Ram, Aureal Vortex 1, i filmy chodziły płynnie, choć wymagało to
trochę zabawy w Biosie (Najlepej zapuścić sobie Benchmark Memory z pakietu
Sisoff Sandra i zobaczyć jak wygląda komunikacja CPU - Memory). Ja miałem
przed ALU 110 / FPU 126 po przełączeniu paru opcji w Biosie wzrosło do ALU
153 / FPU 189. Teraz też mam Durka i jest OK.

Proponuje ustawić:
Memory CAS Latency na 2
Bank Interlevel na "4Bank" dla modułów powyżej 64MB, dla mniejszych
ustawić "2Bank"
Dram Timing na Normal lub Turbo (ten parametr zmienia chyba trzy
czasy opóźnień najwolniejszy jest "Fast" mi na "Normal" nie chciał startować
komputer)

Pozdrawiam
Piotr