Re: AMD K6 333 i DivX

Autor: !!! X-RAV !!! (xrav_at_elmont-waw.com.pl)
Data: Wed 26 Sep 2001 - 08:50:16 MET DST

> Mam problem z komputerkiem i odtwarzaniem filmow zapisanych w formacie
> DivX. Brak jest plynnego odtwarania. Czy jest to wina slabego sprzetu?
> Np. NFS5 dziala idealnie.
> Caly czas pracuje dysk HDD na maxa (film jest czyatny z HDD). Wydaje
> mi sie ze jest to przesada. Zreszta plynnosci odtwarzania nie ma
> rowniez z CD-Romu. Rzecz dziwna bo na Celeronie 333 z karta TrioS3D na
> AGP te same filmy odtwaraja sie normalnie. Moze go podkrecic na 366
> albo cos jeszcze skonfigurowac ??? Wydaje mi sie ze na tym kompie
> [...]

U mnie w robocie na K6-2 450 tez skacza przy 128 ramu i MX-ie!

W domu jak mialem K6-III 450 i MX to chodzily wszystkie plynnie...... hmmm
oczywiscie w domu mialem dobra plytke epoxa i lepsza konfiguracje. Teraz mam
durona i dalej wszystko plynnie dziala :)!

X-RAV http://www.xrav.hg.pl
xrav_at_elektromontaz.pl xrav_at_box43.pl
UIN: 20807659 [wAw]EKIPA_MALBORK