Re: chip pismo takie

Autor: grajdek (grajdek_at_scrypty.com)
Data: Mon 03 Sep 2001 - 13:28:52 MET DST

> Przyznam szczerze, że określenie gazeciura nie jest mi szczególnie miłe
;-)
> W odniesieniu do serwisów internetowych radziłbym jednak zachować
> ostrożność - wcale nie jest tak, że serwisy są cacy, a gazety be. Wychodzi
> to często na jaw, gdy porównujemy np. sprzęt leżący u nas fizycznie w
> redakcji z opisami w wielu takich serwisach - dane techniczne nie zawsze
się
> zgadzają, a wyniki testów wydają się czasami podejrzane...
>
> Pozdrawiam,
>
> Marcin

Jeszcze gdy nie mialem netu kupowalem prawie wszystkie grazeciury jakie
byly na rynu.Po podczepieniu sie do sieci,zrobilem test porownawczy.Obecnie
odwiedzam takie serwisy,w ktorych opisy i oceny sprzetu,pokrywaja sie z
opisami z gazet,ktore kidys kupowalem.
ps.Trzeba miec takze troche zdrowego rozsadku.Aby sie nie naciac trzeba
looknac na grupe,Ona wie najlepiej((:

--
grajdek