Re: nagrywarka TDK z Media M

Autor: Marcin Kaim (horkel_at_poczta.fm)
Data: Mon 03 Sep 2001 - 13:36:28 MET DST

Użytkownik "sebo" <bastaz_at_go2.pl> napisał w wiadomości

> ja sobie kupilem i jestem bardzo zadowolony, wg mnie to bardzo dobra
> oferta.
>
> Tu jest jej test na www.cdrinfo.com
>
> pozdro
Dwaj znajomi kuili i po 2 dniach wymieniali. Nie nagrywały plytek PLATINIUM
i innych mniej firmowych. Po wymianie, nagrywaja bez problemow i sa
zadowoleni.
W sumie dziwna sytuacja, kupowali razem te nagrywary i te dwa egzemplarze
byly zwalone. Wymieniali osobno i dzialaja :-)

Marcin Kaim
horkel_at_poczta.fm gsm/sms: +48609086633