Re: chip pismo takie

Autor: Marcin Lejman (marcinl_at_idg.com.pl)
Data: Mon 03 Sep 2001 - 13:08:16 MET DST

Witam,

> Wiem(:
> Odkad mam dostep do netu zadna gazeciura nie jest w stanie mnie
> usatysfakcjonowac(((:

Przyznam szczerze, że określenie gazeciura nie jest mi szczególnie miłe ;-)
W odniesieniu do serwisów internetowych radziłbym jednak zachować
ostrożność - wcale nie jest tak, że serwisy są cacy, a gazety be. Wychodzi
to często na jaw, gdy porównujemy np. sprzęt leżący u nas fizycznie w
redakcji z opisami w wielu takich serwisach - dane techniczne nie zawsze się
zgadzają, a wyniki testów wydają się czasami podejrzane...

Pozdrawiam,

Marcin