Re: Pecet - dziadostwo dla majsterkowiczow.

Autor: newbie (dynks_at_polbox.com)
Data: Mon 03 Sep 2001 - 12:55:59 MET DST

"Sfinks" <piotr33_at_friko5.onet.pl> wrote in message

> Telewizor kupilem prawie 10 lat temu i tylko go wlaczam
> i wylaczam.Nie musze tracic czasu na jakies pieprzone
> apgrejty,zmiany sterownikow,dodawanie ramu, itp

Hehe , zaloze sie o co chcesz ze przynajmniej 10 % userow komputera umie
zrobic jakis upgrade . Zaloze sie tez o co chcesz ze najwyzej 0.5 %
uzytkownikow telewizora umie zrobic jakis upgrade bardziej skomplikowany niz
podlaczenie dekodera C+ :-))))))))))
Zero upgradeow- zero klopotu.
Oczywiscie mozemy sprobowac nieco zachwiac powyzszym stwierdzeniem. :-))))
Zaprosisz mnie do siebie , postawisz kawe , dolozysz do tego jakas
gratyfikacje + zwrot kosztow dojazdu i czesci zamiennych a reszta ja sie
zajme .... Odkryjesz peceta na nowo ! :-)

Pozdrawiam serdecznie :O)