Re: ECS + Athlon + DDR a Overclocking

Autor: Marcyn (marcyn_at_post.com)
Data: Mon 03 Sep 2001 - 12:08:56 MET DST

Hi,
"Piotrek" <piotrek_at_skrzynka.pl> wrote in message
>(...)
> - DDR Hyundaii PC-2100 256mb
>(...)
> to czy da sie glowna FSB podkecic na 150mhz?
> Wtedy ten Athlon 1333mhz, ktory jest zapewne na FSB133 osiagnal
> by magiczna cyfre 1500mhz. Czy ktores z tych komponentow (np. sam
> Athlon) nie wywroci sie przy FSB150?

na to pytanie trudno odpowiedziec - zalezy od egzemplarza procesora

ale pisze tego posta by zwrocic Ci uwage na pamieci - nie kupuj Hyundai DDR
do tej plyty (zgodnie z www.ocworkbench.com i ich forum dosc duzo osob
{wszyscy?} maja problemy po wlozeniu pamieci tej firmy)
wiem, ze Hyundai robi swietne pamieci - ale podobno ta plyta ich "nie lubi"

--
---
pozdrawiam - Marcyn