Re: Jaki internet dla 15 odbiorcow ?

Autor: TZD (tzd_at_interia.pl)
Data: Mon 03 Sep 2001 - 12:12:31 MET DST

"Krzysztof Oledzki" <ole_at_WytnijTo.hoth.jmg.com.pl> wrote in message

> Hm.. Dlaczego twoim zdaniem IP jest sensowne a Polpak nie?
> Patrzac na wskaznik przepustowosc lacza/cena to TPNET wypada
> lepiej, dodatkowo dosc zachecajaca jest wizja nowych laczy :)

IP ma bezposrednie wpiecie do ebone, bezposrednie bramki do onetu, wp i
interi, czyli najpopularniejszych polskich portali, wiem jak to dziala
(rewelacyjnie),

polpak - nie ma co, tpsa, wiele slyszalem negatywnych opini..

moze jestem stronniczy i nie znam wszystkich faktow, ale z tego co sie
orientowalem , to wolalbym moje 256 kbps w IP niz 512 kbps w polpaku.
ip jest _chyba_ bardziej niezawodne i generalnie - szybsze...

Pozdrawiam
TZD