ECS + Athlon + DDR a Overclocking

Autor: Piotrek (piotrek_at_skrzynka.pl)
Data: Mon 03 Sep 2001 - 11:20:09 MET DST

Witajcie.

Zmartwila mnie odpowiedz Szymona, ze w plycie ECS na SiS735
nie da sie zmienic mnoznika a wiec z najpopularniejszego podkrecania
nici:( Mam do Was w zwiazku z tym pytanie. Jesli zestaw bedzie skladal
sie z nastepujacych czesci:

- ECS SiS735
- Athlon 1.33Ghz / 266
- pozlacany Zalman
- DDR Hyundaii PC-2100 256mb
- Asus v7700 GeForce2 GTS
- IBM ICL... 20gb
- modem zoltrix spirit
- SB.Live player 5.1

to czy da sie glowna FSB podkecic na 150mhz?
Wtedy ten Athlon 1333mhz, ktory jest zapewne na FSB133 osiagnal
by magiczna cyfre 1500mhz. Czy ktores z tych komponentow (np. sam
Athlon) nie wywroci sie przy FSB150?

Pomozcie bo juz nie wiem czy tego ECSa kupowac :(
Niestety nie bede jednak dysponowac takimi finansami by kupic plyty
na AMD-761 za 900zl....

Pozdrawiam
piotrek