Re: Zmiana na lepsze :)

Autor: exbros (exbros_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 03 Sep 2001 - 10:58:05 MET DST

Użytkownik "_Dzik_" <piotrek_at_optimedia.com.pl> napisał w wiadomości

> Tak tez zrobilem, zainstalowalem Windowsa, dopiero na zainstalowanym
> dolozylem karte, wykrywa poprosil o stery poszperal w sterach, wykryl
SB128
> i koniec, nawet mysz nie chodzi :(
> Pozdro
> Piotrek

A podlozyles Windzie drivery z oryginalnej plyty SB PCI128 (albo zladowane
ze stron creative?) pod odpowiednia wersje Windows'a?
Bo jesli uzywasz oryginalnych sterownikow, pod odpowiednia wersje Windy i to
dalej nie chodzi... to nie wiem :-( ... ja w takim przypadku nigdy nie
mialem problemow (nawet z chipsetem VIA), i podejrzewalbym raczej jakis
problem z karta (do tej pory dzialala bez problemow?) i/lub
najprawdopodobniej z biosem/zasobami plyty glownej (piszesz, ze nie chodzi
mysz? sprawdzales zasoby? nie ma tam jakichs konfliktow? porty<->slot
PCI<->karta muzyczna)
Mimo wszystko, proponuje odinstalowac muzyke, wyreanimowac Winde, sprawdzic
ustawienia biosu, sprawdzic zasoby/brak konfliktow w menedzerze urzadzen i
ponownie zainstalowac karte - oczywiscie najlepiej z oryginalnych driverow
(pozniej - jak wszystko zagra - mozna sie bawic w aktualizacje sterownikow).
   exbros