Re: win xp - problem

Autor: fox (fox_at_irc.pl)
Data: Mon 03 Sep 2001 - 09:26:16 MET DST

In article <9mvaj0$fk5$1_at_sunsite.icm.edu.pl>, gesvo_at_wytnij-to.infinity.net.pl
says...

> Nie doczytalem, ze Twoja plyta to asus a7v, a afaik to nie ma ona takiej
> opcji w biosie, jest za to cos w stylu plug & play OS - Yes/No, jednak
no wlasnie... nie ma :( a pnp os yes/no nie jest tym, co byloby potrzebne,
bo zawsze mam wlaczone no - i przy tym ustawieniu instalowalem xp.

> polecam druga mozliwosc czyli zmiane sterownika ACPI na standard PC - mialem
> kiedys podobna sytuacje w w2k server, gryzly sie przerwania choc windows
zobacze, mam nadzieje, ze to cos da i sie nie wywali ;)
tak w ogole, to zauwazylem na ms.p.windowsxp.hardware, ze nie tylko ja
mam taki problem, ze dwie osoby z mx300/400 o tym pisaly, widac ta krata
muzyczna jakos szczegolnie sie zre :(

> nie da rady zrobic, w ogole to pl.comp.os.ms-windows.winnt i tam sie
> popytac;)
pytalem ;) rownolegle ;)

> btw, na poczatku instalacji w2k/wxp takze mozna ustawic standard
> pc (ktorys F - F5, F6, nie pamietam)
hmmmm.... nie przypominam sobie tej mozliwosci...

--
== fox_at_irc.pl == the truth is this: no one knows ==