Re: Lamanie pionowych krawedzi w Open GL - ktos wie?

Autor: OlO (alpli_at_polbox.com)
Data: Mon 03 Sep 2001 - 09:35:16 MET DST

Jeżeli monitor ma cyfrową regulację obrazu (czyli przyciskami a nie gałami)
to na 90% przy nieprawidłowych ustawieniach po prostu nie wyświetli obrazu
i to wszystko. Jeśli to jest monitor z regulacją analogową (wspomniane gały)
to jest ryzyko, że się uszkodzi przy zbyt dużej rozdzielczości lub
odświeżaniu.
Ale osobiście nie spotkałem się z monitorem "analogowym" który byłby
wyprodukowany po 1995r.