Re: win xp - problem

Autor: desync (gesvo_at_wytnij-to.infinity.net.pl)
Data: Mon 03 Sep 2001 - 09:13:35 MET DST

"fox" <fox_at_irc.pl> wrote in message
> In article <9mv8gc$7l1$1_at_sunsite.icm.edu.pl>,
gesvo_at_wytnij-to.infinity.net.pl
> says...

> dzieki, sproboje, aczkolwiek nie jestem pewien, czy w biosie
> acpi wylaczyc sie da :(

Nie doczytalem, ze Twoja plyta to asus a7v, a afaik to nie ma ona takiej
opcji w biosie, jest za to cos w stylu plug & play OS - Yes/No, jednak
polecam druga mozliwosc czyli zmiane sterownika ACPI na standard PC - mialem
kiedys podobna sytuacje w w2k server, gryzly sie przerwania choc windows
twierdzil, ze wszystko jest w porzadku i tu pomogla zmiana sterownika,
windows podniosl sie bez problemu, wykryl wszystkie urzadzenia ponownie i co
najwazniejsze mozna bylo recznie ustawic przerwania, a tego z wlaczonym ACPI
nie da rady zrobic, w ogole to pl.comp.os.ms-windows.winnt i tam sie
popytac;) btw, na poczatku instalacji w2k/wxp takze mozna ustawic standard
pc (ktorys F - F5, F6, nie pamietam)

> thx

s.