Re: co jest z ta temperatura ?!?!

Autor: Larus (larus_at_silesianet.pl)
Data: Sun 02 Sep 2001 - 17:08:42 MET DST

On Sun, 02 Sep 2001 16:25:02 +0200, Artur Orlowski <arturo_at_edu.com.pl>
nagryzmolił:

> Tak, ale dwa procesory o IDENTYCZNEJ temperaturze moga dawac troche
>inny opor na pinach diody termicznej. Co plyta jednoznacznie
>zinterpretuje jako rozna ich temperature. Mam na mysli FIZYCZNA roznice
>w samych parametrach diody w procesorze (elementy termoczule maja
>wlasnie duzy samoistny rozrzut parametrow).

OK, Byc moze - jednak max. stwierdzony rozrzut to 6C...

> Tak. Wspominales, ze w AMD wyniki nie sa wiarygodne, bo pokazuja
>niezbyt dokladnie rzeczywista temperature. A sam wczesniej pisales, ze
>to nie ma dla Ciebie znaczenia.

Jezu, nie mieszaj moich wypowiedzi - raz pisalem o PIII a raz o AMD ..

> Wlasnie nie.

Tak sie sklada, ze max blad wynoisi 6C... (testy)
Poza tym nie problem skalibrowac diode w procku...

> Producent zna konstrukcje wlasnej plyty i jest w stanie na podstawie
>badan dokladnie okreslic parametry rozchodzenia sie w niej ciepla, a
>przez to odpowiedniej poprawki. I to wlasnie robia producenci
>wprowadzajac nowe BIOSy z tymi poprawkami.

To jakos im nie wychodzi.... Bo roznice siegaja nawet 20C od tego co
sie dzieje w rdzeniu....

Dobra, widze ze sie nie przekonamy, wiec proponuje EOT - chyba, ze
masz jakies ciekawe argumenty...

> Artur

***Dawid "Larus" Paszkowski***

--
L.A.R.U.S.: Lifeform Assembled for Repair and Ultimate Sabotage
Based on PIII Coppermine 1.35 GHz & BE6 II Engine