Re: co jest z ta temperatura ?!?!

Autor: Artur Orlowski (arturo_at_edu.com.pl)
Data: Sun 02 Sep 2001 - 18:40:40 MET DST

Larus wrote:
> To jakos im nie wychodzi.... Bo roznice siegaja nawet 20C od tego co
> sie dzieje w rdzeniu....
> Dobra, widze ze sie nie przekonamy, wiec proponuje EOT - chyba, ze
> masz jakies ciekawe argumenty...

  Jeszcze jeden. Akurat tutaj w BIOSach mysle, ze jest to tez pewna
ochrona przed lamerstwem niektorych uzytkownikow - a dokladniej
niezwroceniem uwagi przy montazu, ze czujnik jest przygiety i nie dotyka
procesora. To jest najczestsza wina postow w stylu "Mam Athlona 1GHz,
malutki wentylatorek i temperature 32C" ;)

        Artur