Re: Seagate U5 i U6

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Sat 01 Sep 2001 - 21:29:12 MET DST

Niejaki(a) BaSioR <basior_at_go2.pl> w grupie pl.comp.pecet doznal(a)
olsnienia i napisal(a):
> wlasnie chce kupic U6 40GB do noszenia
> chyba dobrze ...

IMO tak :) jak widac gume, to od razu sie mysli ze jest odporny. a
trzymajc takie fujitsu, czy ibm to czlowiek sie boi jakby to jajko bylo
:)

> ale sadze ze jako dysk podstawowy to powinien byc tylko w zwykych kompach
> biurowych ...

czy ja iwem... w takim razie ja mam biurowy x2, bo mam w nim dwa takie
:)

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|_________txt by: Fred H. - Fallout2 Dev. (Interplay)____________|