Re: komp sie sam resetuje!

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Sat 01 Sep 2001 - 21:54:20 MET DST

Niejaki(a) Wozik <wozik_at_lublin.top.pl> w grupie pl.comp.pecet doznal(a)
olsnienia i napisal(a):

> Tak, z 10-letniego życia przewidzianego przez Intela, po OC zrobiło
> się nagle 1,5 roku. Trochę to dziwne co?

ale mozliwe. odkrec i sprawdz. pozatym toche slabe to o/c tak czy siak.
moze raczej jakis inny element siadl od tego? masz pamieci pc100? moze
ktoras siadla? albo jakies urzadzenie ide, np. grafika.

niekoniecznei procesor, chociaz nei wiem, czy jest taka duzarozniaca
miedzy 650mhz a 700 :)

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|_________txt by: Scotty - Fallout2 Dev. (Interplay)_____________|