Re: Jaki najszybszy procek do GA-586DX???

Autor: Piotr Laskowski (piotrdrwal_at_wp.pl)
Data: Sat 01 Sep 2001 - 17:18:06 MET DST

Użytkownik Jakub Jewuła <biuro_at_skanowanie.com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9mqteb$2u1$1_at_druid.ceti.com.pl...

> W dokumentacji pisze tak:
> "3.3V / 2.8V Dual Power Ready for P55C, Cyrix & AMD proc".
>
> Natomiast nie znalazlem opisu zadnej zworki czy czegos
> innego do ustawiania napiecia.
> Na sama plyte nie patrzylem - musze rozebrac obudowe.
>
> Czestotliwosc jaka sie da max. ustawic to 66MHz
> i mnoznik 3x.
>
> A moze istnieja jakies "przejsciowki" dajace mozliwosc wlozenia
> np. Celerona??? Akurat taki mi sie wala po szufladzie ;-)
> Dawniej cos takiego bylo ze starczymi prockami.

Byla tez taka przejsciowka (no nie pod celerona :))). Sprzedawala ja jakas
firma w Wroclawiu czy Poznaniu (reklamowali sie swego czasu w PCWorld).
Regulacja co 0,1V w duzym zakresie specjalnie do K6 (CXT) w socet7.

Jeszcze mozna poszukac w sieci czy Twoja plyta nie ma jakichs
nieudokumentowanych ustawien (np. moja miala nieudokumentowane 83MHz,
mnoznik x3,5 i napiecie 2,5V - w instrukcji bylo 75MHz, x3 i min 2,7V)

Pozdrawiam
Piotr

Ps.
Teraz zastrzegam sie, zeby nie bylo na mnie.
Jakby uwierzyc tym z overclookers.com to moze te 2,8V tez by wytrzymal.