Re: Jaki najszybszy procek do GA-586DX???

Autor: Jakub Jewuła (biuro_at_skanowanie.com.pl)
Data: Sat 01 Sep 2001 - 17:05:02 MET DST

> A jakie napiecia Vcore ma ta plyta, wskazane by bylo zeby dalo sie ustawic
> np. 2,4V. Jezeli ma mozliwosc 2,2-2,5V to moge cos sensownego doradzic.
> Zreszta dla 2,7V tez ;)

W dokumentacji pisze tak:
"3.3V / 2.8V Dual Power Ready for P55C, Cyrix & AMD proc".

Natomiast nie znalazlem opisu zadnej zworki czy czegos
innego do ustawiania napiecia.
Na sama plyte nie patrzylem - musze rozebrac obudowe.

Czestotliwosc jaka sie da max. ustawic to 66MHz
i mnoznik 3x.

A moze istnieja jakies "przejsciowki" dajace mozliwosc wlozenia
np. Celerona??? Akurat taki mi sie wala po szufladzie ;-)
Dawniej cos takiego bylo ze starczymi prockami.

Z gory wielkie dzieki za pomoc.