Re: Czy padl mi dysk?

Autor: Piotr Laskowski (piotrdrwal_at_wp.pl)
Data: Sat 01 Sep 2001 - 05:58:00 MET DST

Użytkownik emq <emsio_at_wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9mp26o$lat$1_at_news2.tpi.pl...
> Witam.
> Mam problem z dyskiem. Dzis rano zainstalowalem go w 2gim kompie i
nie
> moglem wogole go odpalic. Poczatkowo myslalem, ze to wina tego dysku w
2gim
> kompie, ale po podlaczeniu go z powrotem zaczely sie problemy. Bios
> rozpoznaje model dysku, ale nie laduje z niego systemu. Z dyskietki
> systemowej udalo mi sie wejsc jedynie na partycje z systemem, a 2ga
partycja
> jest zupelnie niewidoczna. Norton Utilities nie pomogl (wg niego jest za
> [...]

Sa programy pozwalajace na odzyskanie danych i przywrocenie partycji.
Sprobuj na poczatek PartitionMagic moze uda sie odtworzyc partycje.
Jakby to nie dalo rezultatu to (nie napisales jakiej firmy jest ten dysk!)
np WD ma programik narzedziowy do takiego celu. Inne firmy tez maja jakies
narzedzia szukaj na firmowych stronach. Jak nie maja swoich narzedzi to maja
na pewno link do stronki firmy zajmujacej sie odzyskiwaniem danych - zdaje
sie Tramisu (?).
A format jest ostatecznoscia.

Pozdrawiam
Piotr