Czy padl mi dysk?

Autor: emq (emsio_at_wp.pl)
Data: Sat 01 Sep 2001 - 00:01:03 MET DST

Witam.
     Mam problem z dyskiem. Dzis rano zainstalowalem go w 2gim kompie i nie
moglem wogole go odpalic. Poczatkowo myslalem, ze to wina tego dysku w 2gim
kompie, ale po podlaczeniu go z powrotem zaczely sie problemy. Bios
rozpoznaje model dysku, ale nie laduje z niego systemu. Z dyskietki
systemowej udalo mi sie wejsc jedynie na partycje z systemem, a 2ga partycja
jest zupelnie niewidoczna. Norton Utilities nie pomogl (wg niego jest za
duzo bledow, zeby mogl go naprawic...?).
Co robic? Moze znacie jakies dobre programy narzedziowe, ktore moglyby sobie
dac z tym rade?
pozdr