Re: Kupa narzekaczy i mantykantów

Autor: Roman k. (romku1_at_wp.pl)
Data: Sat 01 Sep 2001 - 06:38:05 MET DST

From: kijan <kijan_at_civ.pl>

> Ale nie bierzesz pod uwage ze moze jakis lamer wchodzi do grupy i nie wie
co
> sie z czym je i na dodatek jak chce sobie sciagnac wszystkie wiadomosci
> przez modem to zaplaci majatek:((((((((

I tutaj nasuwa mi się pewne uwaga. Przeglądam parę grup z dziedziny
komputerowej i wszędzie występuje to samo zjawisko - odchodzenie od tematu.
Teraz mam SDI, ale przez lata miałem dostęp przez modem, więc znam ten ból.
Powiedzmy iż mam podejrzenie, że pada mi dysk. Więc szukam w archiwum tematu
"sypiący się dysk", znajduję i ... co czytam? Ano że Franek jest głupi, że
AMD jest gorsze od Intela, że szuflada od CD się sama otwiera, że Piotrek
wrócił z wakacji i pewnie się odezwie, że piwo było za ciepłe itp.

Mam więc taką propozycję. Jeśli chcecie skręcić z tematu nie schodząc
jednocześnie z niego (samemu mi się to czasem zdarza - niestety) to może by
warto do niego dodać jakiś znacznik? Np. Temat "dysk mi się sypie"
wzbogacić o "PS - dysk mi się sypie" lub coś w tym rodzaju.
Co sądzicie o tym?

Pozdrowienia
Roman K.