Re: HP1200 i drukowanie spod Subiekta4

Autor: Apollyon (api_at_pertus.com.pl)
Data: Wed 29 Aug 2001 - 15:35:29 MET DST

Użytkownik "Stach" <e.tester_at_2com.pl> napisał w wiadomości
> Dzień dobry.
> Podłączyłem do komputera z Win98SE drukarkę laserową HP1200.
> Pod Windowsem wszystko OK.
> Spod DOS - proste drukowanie - OK (np dir \ > prn).
> Ale za licho nie mogę wydrukować niczego z programu Subiekt4.
> Program S4 krzyczy "Mam kłopoty z drukowaniem!" i w tym momencie pojawia
się
> okienko windowsowe informujące o konflikcie dostępu do drukarki.
> Wszelkie buforowanie wydruków wyłączyłem. Przestawiam opcje w ustawieniach
> drukarki, ale nic nie pomaga.
> Co zrobić z tym fantem?
> [...]
drukowac normalnie z Win98...pod 95 chodzilo elegancko ale IE4 i wyzej
sprawia ze drukuje bez polskich znakow.Probowalem wszystkiego ale nic nie
pomogolo wiec uruchamiam z DOS'a tam chodzi elegancko. Jezeli reinstalka
sterownikow ew Subiekta nie pomoze korzystaj z dos'a lub kup nowego subiekta
po Winzgroze