HP1200 i drukowanie spod Subiekta4

Autor: Stach (e.tester_at_2com.pl)
Data: Wed 29 Aug 2001 - 11:03:56 MET DST

Dzień dobry.
Podłączyłem do komputera z Win98SE drukarkę laserową HP1200.
Pod Windowsem wszystko OK.
Spod DOS - proste drukowanie - OK (np dir \ > prn).
Ale za licho nie mogę wydrukować niczego z programu Subiekt4.
Program S4 krzyczy "Mam kłopoty z drukowaniem!" i w tym momencie pojawia się
okienko windowsowe informujące o konflikcie dostępu do drukarki.
Wszelkie buforowanie wydruków wyłączyłem. Przestawiam opcje w ustawieniach
drukarki, ale nic nie pomaga.
Co zrobić z tym fantem?
Stach.