Jeszcze raz to samo: TNT 64 TV Out i problem z ostrością

Autor: Tomasz Dąbrowski (tomek.dabrowski_at_BEZSPAMUPROSZEargos.com.pl)
Data: Wed 29 Aug 2001 - 15:30:44 MET DST

Drodzy Panowie (i ew. Panie),

Jak w temacie - karta Riva TNT 64 TV Out + TVTool 5.0 z kluczem
software'owym - dają w efekcie, po podłączeniu do telewizora przez
cinch->scart, słabą ostrość obrazu.
Zmiany rozdzielczości, częstotliwości migotania (flicker) nie pomagają.
Obraz jest wciąż zdecydowanie mniej ostry niż odtwarzany z magnetowidu. O co
może biegać?
Czy np. zastosowanie kabla s-video->scart coś zmieni? I jak wtedy podłączyć
do tego samego scarta dźwięk z karty muzycznej?
> po pierwsze podaj jakiego producenta masz karte
Tego nie wiem - komp składak, na f-rze napisane jak w temacie - pewnie jakaś
tańsza z możliwych (widziałem pudełko - na obrazku głowa gościa z czymś w
rodzaju noktowizora na oczach)

> po drugie jak dlugi jest kabel jaki stosujesz ( ma byc krotszy niz
dluzszy)
Ksbel ma w tej chwili max. 50 cm. Ale chciałbym, żeby miał circa 2 m. To
chyba nie jest zbyt dużo?

> czy twoja karta ma wyjscia w obu standartach? tzn chinch i s-v?
Tak - to dobrze czy źle?

Tomek