Re: Athlon kontra Pentium IV

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Tue 28 Aug 2001 - 20:15:27 MET DST

Niejaki(a) A3.PL Tom <tom_at_a3.pl> w grupie pl.comp.pecet doznal(a)
olsnienia i napisal(a):

> To nie jest żaden dowód.
> Generalnie należy przyjąć że na "normalnych" płytach nie zmieści się tak
> duży radiator żeby można było zrezygnować z odkurzaczyka.

mozna przyjac, ale to zalezy chyba glownie od producenta :) pozatym ja
mam snadradowy radiatr, jesli chodzi o wielkosc przy podstawie, troche
sie do gory rozwidla, ale to jest w sumie spire 5e31b3, nie jest to duze
bydle... swietny radiator, wentyaltor do tylko, wiec go wywalilem i lezy
na polce :)

-cut-
> A za takimi drobiazgami kryje się słowo "jakość".

trudno sie nie zgodzic.

> Też. Ale też dużo pieniędzy kosztowałoby opracowanie płyt i peryferii
> uwględniające specyfikę nowego procesora na miarę dotycjczasowej marki.

faktycznie. pozatym jak kiedys przegladalem strone compaq'a to nigdzie
nie zauwazylem, by byly zestawy z przyspieszaczem internetu, vel p4 :)

> Przeiceż gdyby zastosoano coś z popularnych wynalazków byłaby "wtopa".
> Słowem nieopłacalne. Lepiej klepać dotychczasowe a wynalazki zostawić
> maluchom.

nie chce byc czepialski, ale w sumie rzecz biorac kiedys musieli to
opracowanie zrobic, wiec zapewne zrobia to jeszcze raz, bo niestety,
technika nie stoi w miejscu idzie ciagle do przodu i to co oni wymyslili
na teraz jest ok, ale w przyszlosci beda musieli nowe. czy sie przerzuca
na jakies palomino? trudno powiedziec :)

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|______________txt by: Telekomunikacja Polska S.A._______________|