Re: Duron 800 -vs- Celeron 800

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Tue 28 Aug 2001 - 20:39:59 MET DST

Niejaki(a) Wojciech Giersz <chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl> w
grupie pl.comp.pecet doznal(a) olsnienia i napisal(a):

> O MSI napisalem w odpowiedzi na post R. Poplawskiego :)

No to ja wiem :) Odpowiedzi na moje posty mam zaznaczone czerwonym
wykrzyknikiem :)

> Z jaka
> intelowoscia niby przesadzam?

ano :) chociaz w sumie.. nawet nei przesadzasz, tylkotwoje polecanie
intela jest bardziej naukowe, a wiekszosc intelowcow/hardcore'owcow nie
wysuwa faktow i lepszej przeplywnosci potokow, cache, tylko rzuca cos w
stylu "intel to intel" itp goopoty ;)

> Ze nie padam na kolana ani przed jednym, ani
> przed drugim to wg. Ciebie przesada? :)

ja tez nie padam ani przed jedym ani przed drugim, ale preferuje do
komputerow domowych polecac ludziom ktorym skladam komputerki amd,
poniewaz lepsze jesli chodzi o krecenie, wydajniejsze, wieksze zegary od
odpowiednich koprow :) dla gracza licza sie megaherce, temperatura
procesora mu zwisa, windowsy same z siebie potrafia sie wywalac, bez
roznicy czy intel, czy amd, linux i winnt tutaj moga pokazywac ktora
platfora stabilnojesza, ale nie pokazuja, bo na zadnym sie nie chca
jakos wywalac, chyba, ze sie je wspomoze, poprzez kompilacje kernela nie
tak jak trzeba, czy badziewne sterowniki do czegos_tam(tm).

wiec smiem watpiac, czy taki p3 jest dla typowego gracza, do tego jest
amd. ale serwera do czegokowliek nei budowalbym na amd, ze wzgledu na
koszt - po kilku latach wyjdzie to zapewne, dzieki wiekszemu poborowi
mocy, no i wiekszatemperatura - o ile coppermine na samym cm ep5i11a1
sie utrzyma, a moze nawet tylko na spire 5e31b3 ;) to odpwoeidnie amd
sie wywali... o ile limit w biosie ustawiony. jak nieustawiony to szlag
trafia :)

cholera, now zaczynam filozofowac, a mialem siedziec i konfigurowac
INN'a na serwerze (amd k5 100 ;))) ).

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|__________txt by: Nick - Fallout2 Dev. (Interplay)______________|