Re: Athlon kontra Pentium IV

Autor: A3.PL Tom (tom_at_a3.pl)
Data: Mon 27 Aug 2001 - 09:48:59 MET DST

Eh..... znów wojna o wyższości świąt bożego narodzenia nad wielkiej
nocy.....
Ciężko niektórym przyjąć że są więcej niż jedno słuszne rozwiązania.

A co do serwerów:

> sa plyty adreswane dla 2cpu k7. ale drogie... wtedy wychodzi podobna
> cena co obecnie dla takego intelowego rozwiazania...

Są płyty, a i owszem, ale to są płyty DWUPROCESOROWE a nie SERWEROWE. To
jest różnica.

> raczej dlatego, ze firmowe komputery sa skladane z duzymi radiatorami
> bez wentylatorow (vel Siemens o ktorym raz rozglaszal Krzysztof Giersz
> :) ). Do tego tacy producenci kieruja swoja produkcje na rynek
> konserwatywny.

Komputery są konstruowane a nie składane z zastosowaniem radiatorów na
procesorów dlatego że to znacznie lepsze rozwiązanie. Mniej awaryjne,
cichsze. Stwarza tylko kilka problemów technicznych z którymi nie ma siły
żeby składacze sobie poradzili. Jak czegoś się nie rozumie nie znaczy że
jest złe.

> Kolejny ROTFL. Jak sie zlozy sprzet porzadnie to nie ma roznicy czy
> intel czy amd bo problemow sprawiac nei bedzie.

A co to znaczy porządnie?

> a grzebanie w sprzecie to zalezy od czlowieka. ja na przyklad w mojej
> maszynie na celku caly czas cos robie,

Czyli jesteś pasjonatem. Pasjonaci grzebią się we wszystkim, Amd jest tu
wdzięcznym polem.

> raczej dlatego, ze cpu amd sa bardziej padozerne od intelowskich, przez
> co krotszy czas pracy jest...

Przykład z notebookiem jest tylko przykładem.
Jak już chcesz koniecznie lepszych to pokaż mi choć jedną ofertę Compaq'a
Deskpro EN (czyli jednej z lepszych serii) opatrą na AMD.

Tomasz