Re: Athlon kontra Pentium IV

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Mon 27 Aug 2001 - 20:26:33 MET DST

Niejaki(a) A3.PL Tom <tom_at_a3.pl> w grupie pl.comp.pecet doznal(a)
olsnienia i napisal(a):

> Komputery są konstruowane a nie składane z zastosowaniem radiatorów na
> procesorów dlatego że to znacznie lepsze rozwiązanie. Mniej awaryjne,
> cichsze. Stwarza tylko kilka problemów technicznych z którymi nie ma siły
> żeby składacze sobie poradzili. Jak czegoś się nie rozumie nie znaczy że
> jest złe.

wiesz... mi przez kilk dni cleek 400 chodzil na radiatorze bez zadnego
dodatkowego wymuszonego obiegu powietrza, wytrzymal noc cpustabtest
(oczywiscie otwarte okno ;) ), ale jak teraz mam dwa wiatraki 80x80
wymuszajace obieg (mala zapchana obudowa :) ) to nie ma praa sie wzniesc
ponad 55^C w cieply dzien.

> A co to znaczy porządnie?

bez latajacych kabli, wszystkie kable dobrze poukalane bios ustawiony
optymalnie, dobrze rozparctycjonowany dysk, dobrze zalozony cooler na
procesor, markowe podzespoly. tak na chybcika :)

> Czyli jesteś pasjonatem. Pasjonaci grzebią się we wszystkim, Amd jest tu
> wdzięcznym polem.

nie jest pasjonatem. chce miec po prostu dobrze wykonana maszyne.
chociaz gosc ze sklepu odwalil kawal dobrej roboty, bo wszsytkie kakle
byly poupinane, nic nie wadzilo, byl kompute dobrze skonfigurowany w
biosie, windowsy mialy wlaczone dma, co jest rzadkoscia...

> reszty.

> Przykład z notebookiem jest tylko przykładem.
> Jak już chcesz koniecznie lepszych to pokaż mi choć jedną ofertę Compaq'a
> Deskpro EN (czyli jednej z lepszych serii) opatrą na AMD.

wieksozsc takich producentow ma umowy z intelem na cene ich ukladow i
stosowanie innych by to lamalo. masz tak samo jak w komorkach za
zlotowke - niby z zlotowke, ale przez 2 lata musisz korzystac z tego
operatora...

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|__________txt by: Mark H. - Fallout2 Dev. (Interplay)___________|