Re: CD ROM szwankuje - wciąż szukam pomocy

Autor: Kamil (kamilk_k2_at_wp.pl)
Data: Sun 26 Aug 2001 - 22:10:49 MET DST

> Znam te urządzenia, ale brakuje mi paru informacji:
> - czy przestała działać po zainstalowaniu Win2000?,
Zawsze działała poprawnie pod Win2000 i wciąż pod inną wersją Win2000
działa. Po prostu pewnego dnia, przy kolejnym załadowaniu systemu nie
zobaczyłem CD, a w menadżerze sprzętu był błąd 31 (nieudane załadowanie
sterowników).

> - jaki software stosujesz?
Do nagrywania - Nero lub WinOnCD, ale w tym wypadku chodzi o to, że windowsy
jej nie widzą.

> - czy próbowałeś z oryginalnym sterownikiem?
Nie mam oryginalnego - zawsze świetnie działała na domyślnym. Na stronie
Traxdata znalazłem tylko firmware.

> Odpisz to odpowiem dalej,
>
> Maciej N.

Dzięki,