Odp: CD ROM szwankuje - wciąż szukam pomocy

Autor: Maciej Nowak (novaxim_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 27 Aug 2001 - 14:54:02 MET DST

Użytkownik Kamil <kamilk_k2_at_wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9mbl9q$kms$1_at_news.tpi.pl...

> Zawsze działała poprawnie pod Win2000 i wciąż pod inną wersją Win2000
> działa. Po prostu pewnego dnia, przy kolejnym załadowaniu systemu nie
> zobaczyłem CD, a w menadżerze sprzętu był błąd 31 (nieudane załadowanie
> sterowników).

To jest urządzenie SCSI, czy więc nie podejżewasz kontrolera? No może jeśli
nie on, to na pewno brak jakiegoś pliku do obsługi urządzenia, np.: ASPI*.*,
GRI_*.*, itp.

> Do nagrywania - Nero lub WinOnCD, ale w tym wypadku chodzi o to, że
windowsy
> jej nie widzą.
Tak, rozumiem... A tak przy okazji jaka wersja WinOnCD, bo na Win2000 i tak
patch'a dawali...

> Nie mam oryginalnego - zawsze świetnie działała na domyślnym. Na stronie
> Traxdata znalazłem tylko firmware.

Polecałbym, abyś zainstałował więc Win2000 na czysto od nowa, lub sterownik
do nagrywarki. Jeśli nie ma na TRAXDATA, to znajdziesz u producenta. Ja mam
TRAXDATA CDRW 2260 i na moim sterowniku (od Philipsa) jest TRAXDATA CDR
4120. Ale nie mam CDR 1420, choć zapytam jedną osobę, bo chyba miał ten sam
typ.

Trochę cierpliwości,

Maciej N.