Odp: CD ROM szwankuje - wciąż szukam pomocy

Autor: Maciej Nowak (novaxim_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 26 Aug 2001 - 19:29:19 MET DST

Użytkownik Kamil <kamilk_k2_at_wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9mabu3$r3a$1_at_news.tpi.pl...
> [...]
> - Uruchomienie w trybie awaryjnym.
> - Przekopiowałem z WIN2000, na których CD chodzi bez problemu i
podmieniłem
> ręcznie 3 pliki używane przez sterownik.
> - Pro forma zaktualizowałem firmware, zgodnie z instrukcją na stronie
> Traxdata.
> - Nadinstalowałem ponownie WIN2000 na istniejącą wersję (z zachowaniem
> zainstalowanych aplikacji).
>
> Oczywiście nic nie pomogło. Wyglądało mi to na coś banalnego, ale jakoś
nie
> mogę wpaść na rozwiązanie. Wciąż mam nadzieję, że jest to banalne :-)
Jeśli
> ktoś ma jakiś pomysł - proszę o radę.
>
> Z góry dziękuję,
> Kamil

Znam te urządzenia, ale brakuje mi paru informacji:
- czy przestała działać po zainstalowaniu Win2000?,
- jaki software stosujesz?
- czy próbowałeś z oryginalnym sterownikiem?
Odpisz to odpowiem dalej,

Maciej N.