Re: Mostki w Athlonie

Autor: pawel (untiled_at_poczta.fm)
Data: Sat 25 Aug 2001 - 13:04:55 MET DST

Sat, 25 Aug 2001 12:07:43 +0200, "Pecet" <pecet_at_skrzynka.pl> napisal:

>Na prawde nie rozumiem co za problem, zeby
>go odkleic. Dla mnie to duze ulatwienie a dla klienta niewielkie utrudnienie
>jesli chce podkrecac procka, natomiast ulatwienie jesli nie chce, bo wtedy z
No, doszlismy do sedna, znowu wychodzi na to, ze chcielibysmy cos
spiepszyc na czyjes konto. A tak, wlasnie o to chodzi.
Jezeli ktos chce malowac to sztalugi, a po procu to na wlasna
odpowiedzialnosc, a nie jak sie schrzani to biegiem do sprzedawcy
glupa palic, ze cos sie stalo nie wiem co ani dlaczego.
Ludzie!!! wiecej odpowiedzialnosci za swoje czyny, chcesz podkrecac,
malowac i co tam jeszcze to rob to na swoje konto nie dodawaj roboty
innym. Ilu takich jest , nawet tutaj ostatnio gostek pytal jak tu
teraz sie wykrecic w sklepie zeby mu wymienili plyte na nowa sprawna.
Zlodziej? chce wyludzic? zepsul i unika odpowiedzialnosci, sam zepsul
to niech poniesie konsekwencje. Jak dlaugo mamusia bedzie kase
podsuwala tak dlaugo beda tacy/takie cwanianiaczki. Jak ciezko zarobi
na to co chce miec to bedzie myslal co robi, a nie klikal w co
popadnie.

Jestem przeciw plombom na obudowie i ale za stickerami w
newralgicznych miejscach na sprzecie - strzelajcie do mnie, a co!

--
pawel