Seagate 30GB błąd w hardware??

Autor: tpi (pawelw_at_kolorowe.krakow.pl)
Data: Sat 25 Aug 2001 - 13:04:47 MET DST

Czy ktoś spotkał się z takim problemem:
Otóż mam dysk jak powyżej Seagate 30GB uata100 (???) podzielony na 3
partycje, płyta microstar, 128MB i Duron800, WIN98, ostatnio wpadłem na
pomysł, żeby go zdefragmentować (NU 2000) - dyski e i d poszły bez problemu,
za to na c nie zdążył jeszcze cokolwiek sensownego robić i komp się powiesił
tak, że nawet Numlock, ani myszka nie dawały znaku życia, a dysk zaczął
charaktrystycznie STUKAĆ. Po twardym resecie (próbowałem róznych długości
trzymania) dysk dalej stuka i przy starcie biosu nie widzi dysku, ale gdy
kompa wyłącze i włącze wszystko działa bez zarzutu. Defragmentator pod windą
robi to samo tykko jeszcze dodatkowo zgubił partycje d i e na dysku. Czy ten
dysk jest zepsuty?
Czy ktoś ma jakiś pomysł o co tu chodzi?
Paweł
ps. właśnie wpadł mi do głowy pomysł, że to może przez plik wymiany - mam
stały ok. 128MB