Re: Mostki w Athlonie

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Sat 25 Aug 2001 - 12:04:16 MET DST

"Pecet" <pecet_at_skrzynka.pl> wrote in message

> To niech zdrapia stickera. Podkrecanie automatycznie anuluje
> gwarancje, wiec co za roznica?

pracujesz w sklepie rozumiem
i myslisz ze udowodnisz klientowi to ze krecil procka
mnoznikiem jak zmaze olowek
bez szans
poza tym co Ci przeszkadza ze kreci procka

> Zastanawiales sie kiedys dlaczego?

naklejalem stickersy
na celeronyI/II, pIII oraz k6-2, durony oraz athlony
zawsze na dole

> procesora (no wez sobie w lapke takiego np. k6/2 i Durona.

wiem doskonale jak wyglada k6-2 oraz duron

> roznicy, ale wiele firm ma stickery tej wielkosci, ze po prostu sie nie
> mieszcza pod procka. Nawet na skos. I tyle.

no to mozna dac na innych mostkach niz L1

-------
Krzysiek >>> mailto:silverman_at_go2.pl
GGadulec >>> 429818
>>> http://biohazard.com <<<
!!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!!