Odp: Mostki w Athlonie

Autor: Pecet (pecet_at_skrzynka.pl)
Data: Sat 25 Aug 2001 - 14:04:34 MET DST

> pracujesz w sklepie rozumiem

    Prowadze firme.

> i myslisz ze udowodnisz klientowi to ze krecil procka
> mnoznikiem jak zmaze olowek
> bez szans

    I po to jest wlasnie sticker.

> poza tym co Ci przeszkadza ze kreci procka

    Mnie nic. Jego gwarancja jego sprawa.

> naklejalem stickersy
> na celeronyI/II, pIII oraz k6-2, durony oraz athlony
> zawsze na dole

> wiem doskonale jak wyglada k6-2 oraz duron

    No to wiesz tez, czemu sie kiedys na wierzch nie naklejalo.

> no to mozna dac na innych mostkach niz L1

    Nie chce mi sie po raz kolejny tlumaczyc, czemu wlasnie na L1. Ale jak
czytam takie teksty typu "nie udowodnisz mi" to mnie slag trafia.
Zastanawiales sie kiedys nad konsekwencjami swojego postepowania?! Bo jak ja
nakleje sticker na L1 to dla Ciebie jest to dodatkowe 5s roboty, a jak nie
nakleje to twoja zabawa kosztuje mnie konkretna kase. Przyjdziesz potem do
mnie wymienisz procka, ja mam kase w plecy a ty sie cieszysz ze wydymales
kolejnego frajera, tak? Jak Kalemu ukradna zle, jak Kali ukradnie dobrze,
heh? Pomysl troche jak bedziesz chcial jeszcze cos takiego napisac.
Troche odpowiedzialnosci za to co robisz. EOT z mojej strony, bo nie
potrafisz zadnego argumentu rozsadnego podac.

    Pozdr
                                        Pecet