Re: tani HDD

Autor: Artur Orlowski (arturo_at_edu.com.pl)
Data: Thu 23 Aug 2001 - 01:30:31 MET DST

Witold Wilk wrote:
> ten ostatni argument jest dosyc ciekawy. JAK BARDZO? :) bo chce sobie w
> przyszlosci sprawic 80gig ;) cichsze od olejowych fuji? :) jesli tak, to
> ci powiem ze nei wierze ;p

  Ja mam akurat 60GB. Normalnie jest jako drugi dysk na dane. Raz
przetestowalem go jako systemowy i zainstalowalem Windows.
Dysk lezal na stole. Start windy przebiegal nastepujaco:
Cisza -> logo windows -> cisza -> przejscie w tryb graficzny -> cisza ->
zaladowanie wszystkiego ;)
Jest naprawde fenomenalnie cichy. Wada jest natomiast to, ze jest dosc
cieply. Czyli najlepiej go jednak przykrecic do czegos metalowego.

        Artur