Re: tani HDD

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Wed 22 Aug 2001 - 22:41:37 MET DST

Niejaki(a) Radoslaw Sokol <rsokol_at_magsoft.com.pl> w grupie pl.comp.pecet
doznal(a) olsnienia i napisal(a):

> U mnie w Gliwicach bez problemu idzie kupić Maxtory. Są to w tej chwili
> chyba najmniej awaryjne dyski (znacznie lepsze pod tym względem od
> Fujitsu czy Quantumów nawet), bardzo szybkie, a przede wszystkim
> niesamowicie ciche.

ten ostatni argument jest dosyc ciekawy. JAK BARDZO? :) bo chce sobie w
przyszlosci sprawic 80gig ;) cichsze od olejowych fuji? :) jesli tak, to
ci powiem ze nei wierze ;p

> Swoją drogą mam tu taki ulubiony sklep, w którym sporą część cennika
> zajmują właśnie Fujitsu, Quantumy i Maxtory, a Seagate i Samsungi
> przeznaczone są tylko dla tych "niewtajemniczonych" ;) -- bez urazy :))))

:) none taken. ale ja seagate'a znam od 5-6 lat i wierz mi - ale do
firmy mam zaufajnie. jakby ten maxtor zrobil mi to samo co tamte fujitsu
to... ;) pozatym Seagate Uxx sa o wiele bardziej udanymi dyskami od
B1/B2 :) B3 to nie jestem pewien a B4 tym bardziej ;)

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|__________txt by: Nick - Fallout2 Dev. (Interplay)______________|