Re: Prosta drukarka

Autor: Arkadiusz Soroka (ipitaa_at_cc.uni.torun.pl)
Data: Mon 20 Aug 2001 - 03:18:37 MET DST

On Sat, 18 Aug 2001, Roman k. wrote:

> Mam diabelnie wyrafinowane wymagania. Marzy mi się drukarka która:
> chodziłaby pod WIN 98 i Linuxem, tylko czarno-biała, tania w eksploatacji,
> pozwalająca na drukowanie tylko od czasu do czasu (bez zasychających dysz),
> mająca automatyczny naciąg papieru.
>
> Uff. Jest w ogóle coś takiego?

HP DJ 670 ewentualnie jesli bez koloru to 600. Oczywiscie uzywane. Chodzi
pod DOS, WIN, RedHat 6.2. Mam juz czwarty rok i tylko raz zaschla, ale to
dlatego, ze mechanika byla uszkodzona i pol roku nic nie
drukowalem. Napelnia sie swietnie zarowno stacja podcisnieniowa JetTec
(40 pln/napelnienie + na poczatek stacja za 30 PLN) jak i zwykla
strzykawka InkTec. Obydwa te tusze nie zasychaja (po miesiecznych
wakacjach jest OK). Taka drukareczke kupisz za ok 200 pln, moze
mniej. Jesli nie masz wymagan co do jakosci, a chyba nie skoro rozwazasz
iglowke, to polecam.

Pozdrawianko!

A.S.